دپارتمان روابط عمومی

دوره پست دکترای مدیریت کسب و کار ( لاتین: Post DBA in Public Relations ) گرایش روابط عمومی برای افرادی مناسب است که قصد دارند در بخش هایی همچون روابط عمومی و تبلیغات مشغول به کار شوند. دانش‌پذیران در این دوره مهارت های ارتباطی و رهبری، مدیریت رویدادها، هماهنگ سازی خدمات و محصولات با عموم مخاطبان سازمان و… را می آموزند. تمرکز این دوره بر استراتژی های ارتباطی، جلب اعتماد مشتری، مدیریت برند و خروجی کسب و کار است. موضوعاتی مانند حسابداری و مالی، بازارهای بین المللی و تجارت داخلی نیز از موضوعات دیگری است که در Post DBA گرایش روابط عمومی مورد بررسی قرار می گیرد. مخاطبان این دوره علاوه بر مهارت های برقراری صحیح ارتباط، مهارت های مذاکره و حل تعارض را نیز خواهند آموخت که هم در محیط شغلی و هم در زندگی شخصی به آنها کمک می کند.

مخاطبان دوره:

  • مدیران و فعالان تبلیغات، بازاریابی و برندسازی
  • مشاوران بازرگانی
  • مدیران شرکت های چندملیتی
  • مدیران و فعالان صنعت گردشگری
  • مدیران موسسات آموزشی
  • افراد شاغل در حوزه توسعه کسب و کار
  • مدیران و مسئولان بخش روابط عمومی
  • مدیران اجرایی

 

دروس دوره Post DBA گرایش روابط عمومی :

  • روابط عمومی و برندینگ
  • تحلیل روابط متقابل
  • آینده پژوهی
  • مذاکرات در روابط بین الملل
  • اتیکت پیشرفته
  • مهارت های سازمانی و فرهنگ سازمانی
  • مدیریت رسانه و افکار عمومی
  • مسئولیت اجتماعی بین المللی
  • روابط عمومی در شرایط پساکرونا ( مفاهیم ، استراتژی )
  • کارگاه اجرائی روابط عمومی ( پروژه پایانی )

شرایط پذیرش در دوره :

  • داشتن مدرک DBA یا PHD و قبولی در مصاحبه ورودی

توجه: کلیه دوره ها و سمینارهای موسسه علوم و فنون تهران به صورت هم زمان حضوری و آنلاین تشکیل خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های در حال برگزاری لطفا با شماره 09122758243 تماس گرفته و یا در واتساپ پیام ارسال نمایید.