دوره مهندسی فروش

دوره مهندسی فروشReviewed by مدرسه بازرگانی تهران on Oct 22Rating: ۵.۰دوره مهندسی فروش

امروزه تفکر فروش در ایران از حالت سنتی خارج‌شده و دارای روند رو به رشد زیادی است. دلایل آن را می توان افزایش خرد جمعی، ارتقاء سطح علمی خریداران، شناخت و دسترسی به منابع اطلاعاتی ناب دانست.

با وجود اینترنت و افزایش روز افزون دانش مشتریان؛

آیا سیستم‌ فروش سازمانتان برای مواجه‌شدن با این‌چنین مشتریان باهوش و خردمندی آماده است ؟

آیا فروش سازمانتان، با تغییرات شرایط بازار داخلی، خود را تطبیق داده است؟

آیا نباید از فروش سنتی و فروش کلاسیک به نسل‌ بعدی سیستم‌ فروش یعنی «فروش حرفه‌ای» برویم؟

هدف

آشناسازی مدیران و کارشناسان فروش و کلیه افراد سازمانی مرتبط، با تکنیک‌های پیشرفته مهندسی فروش و استراتژی های خاص در بازارهای پر رقابت امروز

استاد دوره

استاد امیر بیداویسی

 

مربی برتر فروش و توسعه بازار

مبتکر چندین متد جدید در فروش

محتوای دوره

مبانی و مفاهیم مهندسی فروش

  • انواع ممیزی در فروش  ، فرآیند فروش ، استراتژی فروش ، اندازه گیری ها  

روانشناسی فروش

  • مخاطب شناسی ، تیپ شناسی ، روانشناسی اقناع و رفتارگرایی در فروش 

روانشناسی ارتباط

  • زبان بدن ، ارتباط کلامی ، الگو های ارتباطی و روانشناسی اثرگذاری بر دیگران  

مهارت ارائه و معرفی محصول

  • مهارت نمایش محصول ، ارائه با پاورپوینت و وایت بورد، ارائه به گروه و فرد( تمرین ایفای نقش)

مهارتهای ارتباطی

  • مهارت گوش دادن ، برانگیختن کنجکاوی ،کسب اعتماد وهمانندسازی رفتاری(کلامی و غیرکلامی) به همراه تمرین 

مهارتهای اقناعی

  • مهارت فروش با سؤال، چانه زنی و مذاکره ( به همراه تمرین و ایفای نقش )

فروش سازمانی

  • مراحل فرایند فروش سازمانی و نکات مربوط به آن، مشتری یابی، اخذ قرار ملاقات، یافتن متحدان فروش، تأثیر عامل فرهنگ سازمانی، تشریفات سازمانی و … (به همراه تعریف پروژه، تمرین و ایفای نقش درکلاس)

هزینه

هزینه شرکت در دوره مورد نظر مبلغ ۴۵۶،۰۰۰ تومان می باشد.

تاریخ

۲۴ ساعت در ۶ روز (جمعه ها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰) شروع از ۲۴ آذر ماه۱۳۹۶

تلفن های مشاوره: ۸۸۷۹۰۷۶۰ و ۸۸۸۷۷۴۷۱

‪Google+‬‏