دوره MBA | موسسه علوم و فنون تهران

دوره MBA موسسه علوم و فنون تهران
مدیریت راهبردی کسب و کار

Master of Business Administration

گذراندن دوره MBA مزایای زیادی برای فرد به همراه دارد. بر طبق آمارها فارغ‌التحصیلان دوره MBA حقوقی بسیار بیشتر از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مشابه داشته‌اند. سازمان‌های امروزی بر اساس ارزش‌آفرینی نیروی کار، حقوق و مزایای وی را تعیین می‌کنند و بالا بودن حقوق فارغ‌التحصیلان دوره MBA دال بر این است که دانش‌آموختگان این رشته توانایی خلق ارزش بالایی برای سازمان خود دارند.

چرا گذراندن دوره MBA حائز اهمیت است؟

اهمیت دوره MBA

اهمیت دوره MBA | موسسه علوم و فنون تهرانشرایط کنونی اقتصاد و بازار دنیا به گونه‌ای است که فعالیت و رقابت شرکت‌ها و سازمان‌ها در آن به مراتب سخت‌تر و شدیدتر شده است. کسب موفقیت و ماندگاری پایدار در چنین فضایی مستلزم بهره‌مندی سازمان‌ها و شرکت‌ها از نیروهای مدیریتی توانمندی است که از دانش تخصصی، مهارت کاربردی و نگرش کسب‌وکاری برخوردار باشند.

به نظر می‌رسد دوره MBA با توجه به گرایش‌های پیش‌بینی‌شده در آن بتواند به این نیاز حیاتی سازمان‌ها و افرادی که قصد فعالیت در سازمان‌های سرآمد را دارند پاسخ گوید. شایان‌ذکر است که در ۳۰ سال گذشته فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها بالاترین میزان اشتغال و حقوق و مزایای دریافتی را به نسبت رشته‌های دیگر داشته‌اند، به‌نحوی‌که فارغ‌التحصیلان کارشناسی بسیاری از رشته‌ها ترجیح می‌دهند به‌جای ادامه تحصیل در رشته خود، در این رشته به تحصیلات عالیه خود ادامه دهند.

گذراندن دوره MBA مزایای زیادی برای فرد به همراه دارد. بر طبق آمارها فارغ‌التحصیلان دوره MBA حقوقی بسیار بیشتر از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مشابه داشته‌اند. سازمان‌های امروزی بر اساس ارزش‌آفرینی نیروی کار، حقوق و مزایای وی را تعیین می‌کنند و بالا بودن حقوق فارغ‌التحصیلان دوره MBA دال بر این است که دانش‌آموختگان این رشته توانایی خلق ارزش بالایی برای سازمان خود دارند.

یکی دیگر از مزایای مهم دوره MBA ایجاد فرصت شبکه‌سازی برای شرکت‌کنندگان در این دوره است. شرکت‌کنندگان دوره MBA می‌توانند با برقراری ارتباط با مدیران موفق و باتجربه، که درصد مهمی از افراد تشکیل‌دهنده کلاس‌های Tehran Business School است، از فرصت‌های همکاری و کسب تجربه بسیاری برخوردار شوند.

یک مزیت مهم دیگر شرکت در دوره MBA کسب دانش و مهارت‌های نوین مدیریت و رهبری می‌باشد. در نگاه اول شاید این امر چندان مهم جلوه نکند، زیرا هدف هر دوره آموزشی کسب دانش و مهارت است، ولی به دلیل شرایط و زمینه خاص مخاطبان دوره MBA این مزیت در این رشته بسی مهم‌تر و سرنوشت‌سازتر از رشته‌های دیگر است. به این معنا که مدیران و کارکنان سازمان‌ها معمولاً بعد از مدتی به نوع خاصی از فعالیت‌ها و شیوه‌های تفکر عادت می‌کنند و این مانع بروز خلاقیت و دانش جدید در آن‌ها می‌شود. دوره MBA با شکستن این سد، کمک زیادی به فرد در زمینه تفکر نوآورانه و رویکردهای متحول کننده می‌کند.

مخاطبان دوره MBA چه کسانی هستند؟

مخاطبان دوره MBA

مخاطبان دوره MBA | موسسه علوم و فنون تهران

دو دسته از افراد مخاطب ویژه دوره‌ MBA هستند. به نحوی که این دوره‌ها در اصل به منظور ارتقا وضعیت حرفه‌ای این دو گروه طراحی شده است.

یکی مدیران اجرایی و کارمندان رده‌های مختلف سازمان‌ها که به رغم تجربه مفید کاری و مدیریتی خواهان اضافه کردن دانش روز مدیریت به فهرست شایستگی‌های خود هستند و دیگری فارغ‌التحصیلان کارشناسی رشته‌های مختلف مرتبط و نیمه‌مرتبط با MBA که خواهان فراگیری دانش کاربردی مدیریت به منظور فعالیت موفقیت‌آمیز در عرصه صنعت و کسب‌وکار هستند. هر چند در ظاهر کمی متناقض می‌نماید ولی علت مناسب بودن دوره‌ MBA برای این دو گروه، تاکید همزمان این دوره‌ها بر دانش و کاربرد می‌باشد به نحوی که مواد درسی و نحوه تدریس دوره MBA در Tehran Business School پاسخگوی نیاز هر دو گروه است.

در این راستا شرکت در این دوره‌ها به کلیه‌ی علاقه‌مندان این رشته و به ویژه افراد زیر پیشنهاد می‌گردد:

 

  • مدیران سطوح مختلف سازمان‌ها و شرکت‌ها
  • مدیران مشاغل و صاحبان کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و بنگاه‌های صنعتی
  • کارشناسان و کارمندان سازمان‌ها و شرکت‌ها
  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مختلف

 

با شرکت در دوره‌های MBA و اخذ مدرک آن می‌توانید مطمئن به یافتن موقعیت شغلی مناسب و یا ارتقا و پیشرفت در شغل کنونی خود باشید.همچنین به عنوان صاحبان مشاغل یا فعالان اقتصادی با شرکت در این دوره‌ها و اخذ مدرک آن در مدیریت کلیه امور از پذیرش نیروی انسانی تا مدیریت فروش و کنترل منابع ورودی و خروجی و بهره‌وری سازمانی تحول ایجاد خواهید کرد.در صورتی که مدیر یک مجموعه دارای تحصیلات MBA باشد، کیفیت کلی آن برند افزایش خواهد یافت و این خود باعث هموار شدن راه آن شغل برای توسعه روزافزون می‌شود.

همچنین شایان ذکر است که بیشتر دانشپذیران فعلی و دانش‌آموختگان Tehran Business School از جمله کارآفرینان و مدیران عالی سازمان‌های بزرگ و صاحب‌نام کشور هستند که حضور در کنار آن‌ها در کلاس‌ها می‌تواند برای دانشپذیران تجربه‌ای ارزنده بوده و در کنار سرمایه دانشی، سرمایه اجتماعی شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها را نیز افزایش دهد.

محتوای دوره MBA شامل چه عناوینی می‌شود؟

محتوای دوره MBA

دوره MBA در طول ۱ سال و در ۳ ترم برگزار می‌‌گردد که شامل ترم‌ها و دروس زیر می‌باشد:

  1. ترم دروس پایه
  2. ترم دروس اصلی
  3. ترم دروس تخصصی
محتوای دوره MBA | موسسه علوم و فنون تهران

دروس ترم اول

نام درسنام لاتین درسمدت زمان
اقتصاد برای مدیرانEconomics for Managers۲۰ ساعت
برنامه ریزی استراتژیکStrategic Planning۲۰ ساعت
مهارت‌های ارتباطی مدیران و فنون مذاکرهManagers’ Communication Skills and Negotiation Techniques۲۰ ساعت
روش‌های تصمیم‌گیری برای مدیرانManagement Decision Making۲۰ ساعت
Business EtiquetteBusiness Etiquette۲۰ ساعت
تئوری سازمانOrganization Theory۲۰ ساعت
رفتار سازمانیOrganizational Behavior۲۰ ساعت

دروس ترم دوم

نام درسنام لاتین درسمدت زمان
اصول بازاریابیPrinciples of Marketing۲۰ ساعت
تدوین طرح کسب و کارThe Business Plan۲۰ ساعت
مدیریت مالی بنگاه‌هاFinancial Management۲۰ ساعت
مدیریت منابع انسانیHuman Resources Management۲۰ ساعت
کسب و کار الکترونیکElectronic Business۲۰ ساعت
حقوق کسب و کارBusiness Law۲۰ ساعت

دروس تخصصی ترم سوم (گرایش‌ها)

نام درسنام لاتین درسمدت زمان
استراتژی های بازاریابیMarketing Strategies۲۰ ساعت
مدیریت فروشSales Management۲۰ ساعت
تحقیقات بازاریابیMarketing Research۲۰ ساعت
مدیریت تبلیغاتAdvertising management۱۰ ساعت
مدیریت برندBrand Management۱۰ ساعت
نام درسنام لاتین درسمدت زمان
تفکر استراتژیکStrategic Thinking۲۰ ساعت
اجرای استراتژیStrategy Implementation۱۶ ساعت
کنترل استراتژیکStrategic Control۱۲ ساعت
مدیریت تحول سازمانیOrganizational Change Management۲۰ ساعت
مدیریت استراتژیک بازارStrategic Market Management۱۲ ساعت
نام درسنام لاتین درسمدت زمان
استاندارد دانش مدیریت پروژه PMBOKPMBOK۲۰ ساعت
اصول مدیریت پیمان و قراردادهاContract Management۲۰ ساعت
مهندسی ارزشValue Engineering۲۰ ساعت
مدیریت پورتفوی پروژهManaging Project Portfolio۱۰ ساعت
مدیریت ریسک پروژه‌هاProjects Risk Management۱۰ ساعت
نام درسنام لاتین درسمدت زمان
مدیریت سرمایه‌گذاریInvestment Management۲۰ ساعت
مهندسی مالیFinancial Engineering۲۰ ساعت
ارزش‌گذاری اوراق بهادار و بنگاه‌هاSecurities and Business Valuation۲۰ ساعت
روش های تأمین سرمایهfunding methods۱۰ ساعت
ارزیابی و مدیریت ریسکRisk Evaluation and Management۱۰ ساعت
نام درسنام لاتین درسمدت زمان
مدیریت عملیاتOperations Management۲۰ ساعت
مدیریت طراحی محصولManaging product design۲۰ ساعت
سمینار در مدیریت عملیاتSeminar on Operations Management۲۰ ساعت
سیستم های تولیدProduction Systems۱۰ ساعت
مدیریت کیفیتQuality Management۱۰ ساعت
نام درسنام لاتین درسمدت زمان
سیستم های اطلاعاتی مدیریت/td>Management Information Systems۲۰ ساعت
مدیریت روابط با مشتریانCustomer Relationship Management۲۰ ساعت
تجارت الکترونیکE-commerce۲۰ ساعت
تحلیل و طراحی سیستمهای اطلاعاتیInformation Systems Analysis and Design۱۰ ساعت
مدیریت تکنولوژی اطلاعات و ارتباطاتInformation and Communication Technology Management۱۰ ساعت
نام درسنام لاتین درسمدت زمان
مدیریت تکنولوژیTechnology Strategic Management۲۰ ساعت
مدیریت استراتژیک تکنولوژیTechnology Strategic Management۲۰ ساعت
مدیریت نوآوری و خلق تکنولوژیInnovation management and Technology Creation۲۰ ساعت
مدیریت انتقال دانش و تکنولوژیManaging the Transfer of Knowledge and Technology۱۰ ساعت
استراتژیهای توسعه تکنولوژی بنگاه هاFirms Technology Development Strategies۱۰ ساعت
نام درسنام لاتین درسمدت زمان
مدیریت زنجیره تأمینSupply Chain Management۲۰ ساعت
صنعت کلی نفت و گاز و پتروشیمیOil, Gas, and Petrochemistry Industries۲۰ ساعت
تحلیل مالی و ریسک در نفت و گاز و پتروشیمیFinancial and Risk Analysis in Oil, Gas, and Petrochemistry۲۰ ساعت
صنایع بالادستیUpstream Petroleum Industry۱۰ ساعت
بازاریابی بین‌المللی پیشرفتهAdvanced International Marketing۱۰ ساعت
نام درسنام لاتین درسمدت زمان
مدیریت انرژیEnergy Management۲۰ ساعت
تجارت، بازاریابی و بازارهای جهانی انرژیTrade, Marketing and Global Energy Markets۲۰ ساعت
مدیریت مالی و اقتصاد انرژیEnergy Finance and Economics۲۰ ساعت
زنجیره تأمین انرژیEnergy Supply Chain Management۱۰ ساعت
مذاکرات و قوانین و مسائل حقوقی انرژیNegotiations, Law, and Legal Issues in Energy۱۰ ساعت
نام درسنام لاتین درسمدت زمان
روش‌های تحقیق در مدیریتResearch Methods in Management۲۰ ساعت
مدیریت روابط با مشتریانCustomer Relationship Management۲۰ ساعت
تجارت الکترونیکE-commerce۲۰ ساعت
مدیریت زنجیره تأمینSupply Chain Management۱۰ ساعت
ارزیابی و مدیریت ریسکRisk Analysis and Evaluation۱۰ ساعت

چه گرایش‌هایی در دوره MBA وجود دارند؟

گرایش های دوره MBA

Tehran Business School دوره‌های فشرده یک ساله MBA را در ۱۰ گرایش ذیل برگزار می‌کند که دانشجویان می‌توانند بر اساس علاقه و زمینه فعالیت خود هر یک از گرایش‌های زیر را که تمایل دارند انتخاب کنند:

گرایش های دوره MBA | موسسه علوم و فنون تهران

این دوره برای افزایش دانش و مهارت‌های لازم برای بازاریابی کالاها و خدمات طراحی شده است. با توجه به رقابت فشرده میان سازمان‌ها برای فروش محصولات و رکود اقتصادی جهانی، فارغ‌التحصیلان این دوره دارای مزیت رقابتی و اشتغال پذیری بالایی خواهند بود و با فراگیری جدیدترین روش‌ها و تکنیک‌های بازاریابی برای سازمان خود ارزش آفرینی خواهند کرد. همچنین در طراحی دروس دوره تلاش شده علاوه بر آموزش تکنیک‌ها و روش‌های بازاریابی، جامع‌نگری و دانش تئوریک لازم برای درک و به‌کارگیری تکنیک‌ها و روش‌ها نیز در داوطلب پرورش داده شود.

مدیر استراتژیک همچون سکان‌داری است که با نگریستن به افق‌ها، کشتی سازمانی را به سوی اهداف عالی خود هدایت می‌کند. همچنین داشتن تفکر استراتژیک برای تمامی مدیران ضروری است زیرا تحقق استراتژی‌های اصلی سازمان در گروی این است که مدیران و کارکنان با درک آن استراتژی‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را برای تحقق آن هدایت کنند. دانشجویان با گذراندن این دوره علاوه بر فراگیری مهارت‌های لازم و کاربردی برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک، طرز تفکر استراتژیک خود را نیز تقویت می‌کنند تا در هر بخش یا شغلی که مشغول فعالیت هستند، به صورت اثربخش تر و کاراتر عمل کنند.

این دوره مناسب کسانی است که قصد دارند با توجه به شرایط خاص بازارهای مالی کشور، به طور هوشمندانه اقدام به فعالیت و سرمایه‌گذاری در بازارهای بورس و سهام کنند و یا مدیریت امور مالی سازمان‌ها را به عهده گرفته و در این زمینه به سازمان‌های گوناگون نیز مشاوره‌های تخصصی دهند. از این رو تمرکز اصلی این دوره بر کاربرد عملی دانش و روش‌های مدیریت مالی است تا فارغ‌التحصیلان این دوره بتوانند در حوزه کاری خود متخصص شده و رهبران مالی سازمان‌های خود شوند.

این صفحه در حال بروزرسانی می باشد.

هر سازمانی، اعم از خدماتی، تولیدی، دولتی و خصوصی، برای انجام فعالیت‌ها و وظایف اساسی خود مجموعه‌ای از فرایندها را به انجام می‌رساند که هسته اصلی سازمان محسوب می‌شود. فرایندهای عملیاتی سازمان به عنوان قلب تپنده سازمان شناخته می‌شود. از این رو نحوه مدیریت عملیات یکی از عواملی است که سازمان‌های بهره‌ور و موفق را از سازمان‌های ضعیف و شکست‌خورده مجزا می‌کند. فارغ‌التحصیلان این دوره خواهند توانست عملیات سازمان خود را به منظور ایجاد و حفظ عملیات روان و با بهره‌وری بالا مدیریت کنند و مسائل مربوط به عملیات سازمان را درک کرده و راه‌حل‌های کاربردی برای آن پیشنهاد کنند.

با افزایش پیچیدگی و ابهام در سازمان‌های امروزی سیستم‌های اطلاعاتی از اهمیت بالایی برخوردار گشته‌اند. علاوه بر این سازمان‌ها روزبه‌روز برای استفاده از تکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاعاتی مشتاق تر می‌شوند و افرادی که دانش لازم در زمینه مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی را دارند ارزش بسیار زیادی برای سازمان‌ها پیداکرده‌اند. دانشجویان این دوره دانش و تکنیک‌های لازم برای تعریف ملزومات، آماده سازی، طراحی، پیاده‌سازی و ارزیابی سیستم های اطلاعاتی را به دست خواهند آورد و خواهند توانست برای برقراری کانال‌های ارتباطی مطمئن میان سازمان و مشتریان و تأمین‌کنندگان راه‌حل‌های بدیع و اثربخشی عرضه کنند.

مدیریت پروژه امروزه خود تبدیل به یک دانش مستقل شده و در دانشگاه‌های معتبر جهان به عنوان یک رشته پرطرفدار تدریس می‌شود. طیف گسترده کاربرد مفاهیم و فنون مدیریت پروژه در سازمان‌های مختلف بر ارزش این رشته افزوده است. همچنین در عصر پیشرفت و تغییر، سازمان‌های پروژه محور که فاقد ساختار ثابت سازمان‌های سنتی هستند رو به افزیش‌اند که مدیریت این‌گونه سازمان‌ها و کار کردن در آن‌ها مستلزم دانش مخصوص به خود است. علاوه بر این بسیاری از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف ترجیح می‌دهند به جای داشتن شغلی ثابت در سازمانی خاص به انجام پروژه‌های مختلف مربوط به رشته خود بپردازند که موفقیت در این امر با بهبود دانش مدیریت پروژه تسهیل خواهد شد. در این دوره مباحث اصلی دانش مدیریت پروژه طبق استاندارهای تعریف‌شده جهانی به دانشجویان آموزش داده خواهد شد.

تجربه کشورها و سازمان‌های مختلف نشان می‌دهد که وجود تکنولوژی‌های روز، به تنهایی تعیین‌کننده موفقیت سازمان‌های نخواهد شد بلکه اثربخشی تکنولوژی به سیستم اجتماعی سازمان و میزان هم‌راستایی و هماهنگی تکنولوژی با این سیستم و اهداف و استراتژی های سازمان بستگی دارد. به طور خلاصه مدیریت تکنولوژی اهمیتی به مراتب بیشتر از خود تکنولوژی دارد. از طرفی دیگر سازمان‌های امروزی برای عقب نماندن از قافله رقابت، چاره‌ای جز استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ندارند. در اینجاست که مدیریت تکنولوژی اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند. مدیریت تکنولوژی مستلزم دست و پنجه نرم کردن با چالش‌ها و مسائل مختلفی است که در این دوره‌ها دانش کاربردی مربوط به آن به دانشجویان آموخته خواهد شد.

بسیاری از فارغ‌التحصیلان رشته‌های نفت، گاز و پتروشیمی تمایل دارند در همین صنایع ولی با دید و بینش مدیریتی مشغول به فعالیت شوند. بسیاری از شاغلین در این رشته‌ها نیز با افزودن دانش مدیریتی به تخصص خود می‌توانند ارتقاء شغلی و پیشرفت در سازمان خود را تسهیل کنند. همچنین فارغ‌التحصیلان مدیریتی که قصد کار کردن در این صنایع را دارند می‌توانند از این دوره‌ها سود ببرند زیرا در این دوره‌ها مهارت‌های مدیریتی مخصوص صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به دانشجویان آموزش داده خواهد شد تا هر آنچه که فرا می‌آموزند را در کار خود به کار گیرند.

هزینه‌های انرژی روزبه‌روز در حال افزیش است و سازمان‌های فعال در عرصه انرژی و به طور کلی سازمان‌های تولیدی از این نظر تحت فشار هزینه‌ای قرارگرفته‌اند، به طوری که مدیریت بهینه انرژی می‌تواند حاشیه سود آن‌ها را به نحو چشم‌گیری افزایش دهد. ذخیره انرژی‌های فسیلی و تجدید ناپذیر نیز در حال کاهش یافتن است و در آینده‌ی نه چندان دور توانایی بهره‌برداری از انرژی‌های پاک و تجدید پذیر تعیین‌کننده موفقیت و توسعه سازمان‌ها و به طور کلی کشورها خواهد شد. به طور کلی هدف مدیریت انرژی بهینه‌سازی مصرف، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، حفظ محیط ‌زیست و تضمین دسترسی دائم به انرژی می‌باشد که در این دوره دانش و مهارت‌های لازم برای رسیدن به این اهداف اساسی به دانشجویان آموزش داده خواهد شد.

مدیریت در سطوح میانی و عالی سازمان مستلزم دید جامع و چند وظیفه ایست که تنها با کسب تخصص فنی در یک گرایش خاص مدیریتی حاصل نمی‌شود. مدیر عالی باید کل سازمان را در نظر داشته و فعالیت‌های بخش‌های پایین‌تر سازمان را درک کند تا بتواند کل سازمان را به پیش ببرد. هدف از برگزاری این دوره‌ها نیز پرورش مدیران اثربخش برای مشاغل استراتژیک سازمان است تا با دید چندبعدی خود بتوانند در انواع و اقسام سازمان‌ها به خدمت در سطوح عالی سازمان بپردازند.

لازم به ذکر است که برای پویایی و موثر بودن این دوره سرفصل‌ها و منابع دوره از دانشگاه‌ها و مراکز خارج از کشور انتخاب‌شده و سعی شده است با شرایط و واحدهای مصوب در ایران تطبیق داده شود.

مدت زمان و روزهای برگزاری دوره MBA به چه صورت می‌باشد؟

مشخصات دوره MBA

مشخصات دوره MBA | موسسه علوم و فنون تهراندوره MBA در طول ۱ سال و در ۳ ترم شامل ترم دروس پایه، ترم دروس اصلی، ترم دروس تخصصی برگزار می‌شود.

دروس پایه شامل واحدهایی است که برای آموزش دانش عمومی مدیریت در دانش پذیر طراحی شده‌اند. در ترم های بعدی بر میزان تخصصی شدن واحدها افزوده می‌شود و دانشپذیران می‌توانند بر اساس علاقه خود هریک از گرایش‌های ارائه‌شده را انتخاب کنند و مشغول مطالعه و تحقیق در گرایش تخصصی خود شوند.

هر یک از دروس به مدت ۲۰ ساعت تدریس شده و ترم اول در ۱۴۰ ساعت شامل ۷ درس و ترم دوم و سوم هر کدام در ۱۲۰ ساعت شامل ۶ درس می‌باشند که در مجموع دوره یک ساله در ۳۸۰ ساعت شامل ۱۹ درس برگزار می‌گردد.

برای سهولت در امر تحصیل عزیزان شاغل، کلاس‌ها فقط روزهای پنج‌شنبه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود.

همچنین به منظور رعایت استاندارهای آموزشی، به تعداد کلاس ها افزوده شده است تا دانش پذیران حاضر در هر کلاس از تعداد استاندارد تجاوز ننمایند و خللی در تعامل استاد و دانشپذیر به وجود نیاید.

 

شرایط پذیرش

شرایط ورود به دوره تنها توان و قابلیت‌های بالقوه مدیریتی داوطلبان در نظر گرفته می‌شود.

بدیهی است که با توجه به محدودیت ظرفیت کلاس‌ها و دوره برای اولویت دادن در امر پذیرش نیاز به بررسی رزومه متقاضیان می‌باشد.

در بررسی رزومه داوطلب، امتیاز ویژه‌ای به عزیزانی که دارای سوابق مدیریتی مفید هستند تعلق خواهد گرفت زیرا هدف از این دوره ها تربیت دانش آموختگانی است که بتوانند در عرصه واقعی سازمان‌ها فعالیت کرده و تغییرات مفیدی در آنها به وجود بیاورند و سیستم‌های کسب و کار را به سمت تعالی هدایت کنند. البته آنچه که معیار اصلی انتخاب داوطلبان است میزان علاقه و انگیزه و همچنین توان بالقوه مدیریت آنهاست.

  • مدرک کارشناسی معتبر
  • بررسی رزومه متقاضی
  • موفقیت در مصاحبه ورودی

ثبت نام در دوره MBA به چه صورت می‌باشد؟

ٍثبت نام اولیه دوره MBA

ثبت نام اولیه دوره MBA | موسسه علوم و فنون تهران

متقاضیان شرکت در دوره MBA موسسه علوم و فنون تهران (Tehran Business School)  نخست می‌بایست فرم ثبت نام اولیه زیر را تکمیل نمایند.

پس از بررسی و تایید رزومه توسط کارشناسان مرکز، برای هماهنگی امور ثبت نام و انجام مصاحبه حد اکثر ظرف ۴۸ ساعت با متقاضی تماس گرفته خواهد شد.

متقاضیان گرامی همچنین می‌توانند برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۰۵۷۱۲۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

 

با ما تماس بگیرید!

به منظور آگاهی از زمان و مکان برگزاری دوره، نحوه پرداخت هزینه ثبت نام و اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌ها، با کارشناسان ما تماس بگیرید.