دوره کارگاهی فروش حرفه ای

دوره کارگاهی فروش حرفه ایReviewed by مدیر on Apr 7Rating: ۴.۵دوره کارگاهی فروش حرفه ای

دیگر سالهاست زمان آن گذشته که در دفتر کار خود بنشینید تا مشتری به سراغ شما بیاید . در بازار پر رقابت امروز که حتی مشاغلی که محصولشان در گروه مصارف روزانه قرار می گرفت و متقاضی روزگاری مجبور بود در صف های طولانی آنها نوبت بگیرد هم به فکر راه هایی برای جذب مشتری هستند .
هم اکنون چاره ای نیست جز مجهز شدن به توانمندی های حرفه ای فروش و اگر دقت کرده باشید و یا سری به نیازمندیها زده باشید شرکت ها و موسسات، بیش از هر نیروی کار دیگری به دنبال فروشنده و بازاریاب هستند . دائما با آگهی های اینگونه مواجه هستیم :فروشنده حرفه ای با درآمد عالی”و یا “کارشناس فروش با حقوق و پورسانت بالا
نکته جالبی که مشخصا شرکت ها با آن درگیر بوده اند این است که پیدا کردن کارشناس فروشی که کارش را بلد باشد بسیار سخت است . مصاحبه های شغلی زیادی با افراد متقاضی کار در این رشته انجام می دهند که متاسفانه بسیاری از آنها الفبای فروشندگی راهم نمی دانند.خیلی از آنها تا کنون حتی یک جلد کتاب هم در این زمینه نخوانده و ازآن جهت که کار دیگری گیرشان نیامده به سراغ این کار آمده اند.

هدف

آشناسازی مدیران و کارشناسان فروش و کلیه افراد سازمانی مرتبط ، با تکنیک‌های پیشرفته و کاملا اجرایی فروش در دوره رکورد اقتصادی و ارایه راهکارهای کاربردی افزایش راندمان عرضه در بازار

استاد دوره

استاد امیر بیداویسی

 

مربی برتر فروش و توسعه بازار

مبتکر چندین متد جدید در فروش

محتوای دوره

امروزه در دوره های آموزشی فروش به ذکر واژه (( چرا )) می پردازند .

 چرا باید مشتری را ارزیابی کنیم ؟ چرا باید ارتباط سازنده ای برقرار کنیم ؟ چرا باید سوال بپرسیم ؟ اما کمتر ذکری از واژه (( چگونه )) به میان می آید .

در این کارگاه که بیشتر زمان آن به تمرینات عملی می گذرد ، به چگونگی ها می پردازیم

  • اصول داستانسرایی و رهبری ذهن مشتری
  • اصول شوخ طبعی و روش های ایجاد انبساط خاطر
  • چگونه باید مشتری را ارزیابی کنیم؟
  • چگونه باید از مشتری سوال بپرسیم؟ (تکنیک های تمرینی فروش با سوال)
  • چگونه باید موقعیت سنجی کنیم؟
  • چگونه می توانیم «نه» را به بلی تبدیل کنیم؟
  • چگونه می توانیم مشتری را به خرید متعهد کنیم؟
  • چگونه می توانیم وجه معامله را از مشتری وصول کنیم؟
  • چگونه می بایست ارزش محصول را نزد مشتری جایگاه یابی کنیم؟
  • چگونه می توانیم قلق هر فردی را بدست آوریم؟
  • چگونه می توانیم ابهامات مشتری را رفع کنیم؟
  • چگونه می توانیم جلب اعتماد کنیم؟
  • چگونه می توانیم از مقاومت مشتری عبور کنیم؟
  • چگونه می توانیم ارتباطات فروش را مدیریت زمان کنیم؟
  • چگونه می توانیم از الگوهای خاص در مذاکرات فروش استفاده کنیم؟
  • چگونه از فن بیان خاص برای جذب مشتری بهره مند شویم؟

هزینه

هزینه شرکت در دوره مورد نظر مبلغ ۴۵۶،۰۰۰ تومان می باشد.

تاریخ

۲۴ ساعت در ۶ روز (جمعه ها از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰) شروع از ۱۴ مهر ماه ۱۳۹۶ 

تلفن های مشاوره: ۸۸۷۹۰۷۶۰ و ۸۸۸۷۷۴۷۱

‪Google+‬‏