دوره کاربردی بازاریابی مدرن

دوره کاربردی بازاریابی مدرنReviewed by مدرسه بازرگانی تهران on Sep 17Rating: ۴.۵دوره کاربردی بازاریابی مدرن

بازاریابی مدرن و ارائه راهکارهایی در این زمینه می تواند برای افزایش فروش راهکاری مناسب باشد.

تبلیغات و بازاریابی و شناخت جامعه هدف یکی از بخش های اصلی و اساسی در افزایش فروش می باشد. هر چه بتوان در بازاریابی از روش ها و راهکارهای مدرن تری استفاده نمود بدون شک با توفیق بیشتری می توان مشتریان را به سمت کسب و کار خود سوق داد . روشهای مدرن بازاریابی می تواند بدون محدودیت زمان و مکانی شما را به طیف عظیمی از مشتریان آگاه برساند . توجه به این مسائل می تواند مطمئن ترین سودآوری ها را داشته باشند و مشتریان را به صورت تضمین شده افزایش دهد.

همچنان که به نظر می‌رسد بازاریابی در نیم قرن گذشته به دوران پختگی و بلوغ خود نزدیک شده باشد و مواردی جدید و نوظهور در این سیستم به چشم می‌خورد. در عین حال همچنان ابزار و روش‌های قدیمی در سیستم بازاریابی مشاهده می‌شود. می توان چالش جدید بازاریابی را  با استفاده همزمان از ابزار مدرن و نوظهور از بین برد . در این خصوص استراتژی‌ها و نکات مورد توجه بسیاری برای برطرف کردن این چالش وجود دارد.

امروزه با توجه به تمرکزی که بر پایداری منابع و صرفه جویی در زمان و سرمایه وجود دارد، بازاریابان به دنبال راه‏هایی هستند که دستیابی آن‏ها را به مشتریان بالقوه و مستعد خرید، ارزانتر و آسانتر سازد. از این رو گمان می رود که بازاریابی مدرن به مرور جای خود را در بین بازاریابان باز کند. اساس این رویکرد، جلب نظر مشتریان بالقوه است.

یعنی به جای اینکه به دنبال مشتری باشیم، در پی راحت تر دیده شدن و پیدا شدن باشیم تا مشتری به دنبال ما بیاید.

هدف

ارائه راهکارها برای ایجاد بازارهای مصرف داخلی و خارجی و رقابت در این بازارها

استاد دوره

دکتر مهدی امیر جعفری

 

دکترای مدیریت بازاریابی از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

عضو هیأت علمی Tehran Business School

محتوای دوره

  • روش‌های بازاریابی و تبلیغات آنلاین (اینترنتی):

اصول و روش‌های اصلی بازاریابی، تبلیغات فروش در دنیای اینترنت چیست؟

  • روش‌های بازاریابی و تبلیغات موبایلی:

اصول و روش‌های اصلی بازاریابی، تبلیغات و فروش از طریق موبایل چیست؟

  • روش‌های بازاریابی ایمیلی:

اصول بازاریابی ایمیلی چیست؟ چگونه بازاریابی ایمیلی موفقی داشته باشیم؟

  • بازاریابی محتوا (content marketing):

چگونه مشتریان هدف‌مان را با ارائه مطالب مفید جذب خود کنیم؟

  • بازاریابی همهمه‌ای (buzz marketing):

چگونه توجه انبوهی از مشتریان را با روش‌های ساده و ارزان جلب کنیم؟

  • بازاریابی انگیزه‌آفرین (cause-related marketing):

چگونه انگیزۀ مشتریان برای خرید از شرکت‌مان، به جای خرید از شرکت‌های رقیب را افزایش دهیم؟

  • بازاریابی ارزش طول عمر مشتری (customer lifetime value marketing):

چگونه بیشترین سود و منفعت را از مشتریانی که جذب کرده‌ایم، ببریم؟

  • بازاریابی رابطه‌ای (affiliate marketing):

چگونه از سایر شرکت‌ها، و حتی افراد پیرامون‌مان، برای بازاریابی محصولات و خدمات شرکت‌مان استفاده کنیم؟

  • بازاریابی مبتنی بر رویدادها (events marketing):

چگونه با طراحی رویدادها و مناسبت‌های مختلف، فروش‌مان را افزایش دهیم؟

  • بازاریابی ویروسی (viral marketing) و دهان به دهان (word of mouth):

چگونه برندمان، محصولات‌مان و یا خدمات‌مان را سر زبان‌ها بیاندازیم و افراد را تشویق کنیم که به مبلغان ما تبدیل شوند؟

  • بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (social media marketing):

چگونه از شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی و تبلیغات خود استفاده کنیم؟

  • بازاریابی مبتنی بر وفاداری (loyalty marketing):

چگونه وفاداری مشتریان‌مان را افزایش دهیم؟

  • بازاریابی از طریق تجربیات مشتری (customer experience marketing):

چگونه تجربیاتی لذت‌بخش برای مشتریان‌مان خلق کنیم؟

هزینه دوره

هزینه شرکت در دوره مورد نظر مبلغ ۴۵۶،۰۰۰ تومان می باشد.

تاریخ و زمان برگزاری

۲۴ ساعت در۶ روز (جمعه ها از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰) شروع از ۸ بهمن ماه

تلفن های مشاوره: ۲۲۰۵۷۲۱۹ و ۲۲۰۵۷۲۵۱

‪Google+‬‏