دوره کاربردی بازاریابی اجرایی

دوره کاربردی بازاریابی اجراییReviewed by مدرسه بازرگانی تهران on Apr 21Rating: ۴.۵دوره کاربردی بازاریابی اجراییامروزه، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مورد استفاده مدیران ارشد اجرایی برای پیش‌بینی وضعیت کسب‌وکار، مشتریان هستند. از سوی دیگر، مدیران ارشد مارکتینگ همواره هسته مرکزی حل مشکلات مربوط به مشتریان بوده ومی‌دانند چگونه گوش کنند، چطور ارتباط برقرار کنند و چگونه خدمات یا محصول خود را به مشتریان، در گوشه و کنار دنیای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی معرفی کنند. بنابراین تعجبی ندارد که امروزه بسیاری از مدیران ارشد مارکتینگ ترجیح می‌دهند سمت خود را رها کرده و به مدیریت ارشد اجرایی روی آورند، چرا که هرآنچه یک مدیر ارشد اجرایی باید بداند، آنها از قبل می‌دانند.

امروزه، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مورد استفاده مدیران ارشد اجرایی برای پیش‌بینی وضعیت کسب‌وکار، مشتریان هستند. از سوی دیگر، مدیران ارشد مارکتینگ همواره هسته مرکزی حل مشکلات مربوط به مشتریان بوده ومی‌دانند چگونه گوش کنند، چطور ارتباط برقرار کنند و چگونه خدمات یا محصول خود را به مشتریان، در گوشه و کنار دنیای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی معرفی کنند. بنابراین تعجبی ندارد که امروزه بسیاری از مدیران ارشد مارکتینگ ترجیح می‌دهند سمت خود را رها کرده و به مدیریت ارشد اجرایی روی آورند، چرا که هرآنچه یک مدیر ارشد اجرایی باید بداند، آنها از قبل می‌دانند.

اگر شما در حوزه مارکتینگ مشغول هستید، به‌راحتی می‌توانید در جایگاه فعلی‌تان، مهارت‌های کلیدی یک مدیر ارشد اجرایی را تمرین کنید، چرا که حوزه مارکتینگ، بهترین بستر برای تمرین این مهارت‌ها است. اگر شغل شما با مارکتینگ مرتبط است، احتمالا یکی از مهمترین وظایف شما گزارش نتایج است و لازمه نیل به نتایج و اهداف، رهبری تمامی سطوح سازمان است. بسیاری از وظایف شغلی و فعالیت‌ها، بخشی از یک فعالیت بزرگ‌ترند، اما مارکتینگ این گونه نیست. مارکتینگ با تمام فعالیت‌های سازمان در ارتباط است و همین تجربه، شما را برای پذیرش یک پست مدیریتی اجرایی آماده و مجهز می‌کند.

یادمان باشد هر برنامۀ خوبی اگر اجرا نشود، ارزش چندانی برای شرکت‌ها به بار نخواهد آورد. برای هر شرکتی، اجرای دقیق برنامه‌های بازاریابی، یکی از الزامات موفقیت در بازارهای رقابتی امروزی است.

این دوره آموزشی پنجمین دوره از پکیج تربیت متخصص بازاریابی می باشد که اطلاعات کاربردی و اجرایی مارکتینگ را به دانش پژوهان منتقل می سازد.

هدف

ارائه راهکارها برای ایجاد بازارهای مصرف داخلی و خارجی و رقابت در این بازارها

استاد دوره

دکتر مهدی امیر جعفری

 

دکترای مدیریت بازاریابی از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

عضو هیأت علمی Tehran Business School

محتوای دوره

  • شرکت‌ها چگونه می‌توانند سبد محصولات خود را مدیریت، کنترل و ارتقاء دهند؟

  • شرکت‌ها چگونه می‌توانند سبد خدمات خود را مدیریت، کنترل و بهبود دهند؟

  • استراتژی‌ها و تاکتیک‌های قیمت‌گذاری و تعدیل قیمت محصولات و خدمات در بازاریابی مدرن چیست؟

  • شبکه‌های بازاریابی و فروش را چگونه باید مدیریت، کنترل و توسعه دهیم؟

  • مفهوم سفر مشتری و مدیریت تجربه مشتری چیست و چه تاثیری بر اجرای برنامه‌های بازاریابی دارد؟

  • چگونه می‌توانیم واحد و کارمندان بازاریابی خود را به خوبی مدیریت کنیم؟

  • چگونه می‌توانیم فعالیت‌های اجرایی خود در بازاریابی را حسابرسی کنیم تا بتوانیم در آینده بهتر عمل کنیم؟

هزینه دوره

هزینه شرکت در دوره مورد نظر مبلغ ۴۵۶،۰۰۰ تومان می باشد.

تاریخ و زمان برگزاری

۲۴ ساعت در ۶ روز (جمعه ها از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰) شروع از ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷

تلفن های مشاوره: ۸۸۸۷۷۴۷۱ و ۸۸۷۹۰۷۶۰

‪Google+‬‏