دوره کاربردی مدیریت فروش امروزه تفکر فروش در ایران از حالت سنتی خارج‌شده و دارای روند رو به رشد زیادی است. دلایل آن را می توان افزایش خرد جمعی، ارتقاء سطح علمی خریداران، شناخت و دسترسی به منابع اطلاعاتی ناب دانست. با وجود اینترنت و افزایش روز افزون دانش مشتریان؛ آیا سیستم‌ فروش سازمانتان برای مواجه‌شدن با این‌چنین مشتریان باهوش و خردمندی آماده است ؟ آیا فروش سازمانتان، با تغییرات شرایط بازار داخلی، خود را تطبیق داده است؟
امروزه تفکر فروش در ایران از حالت سنتی خارج‌شده و دارای روند رو به رشد زیادی است. دلایل آن را می توان افزایش خرد جمعی، ارتقاء سطح علمی خریداران، شناخت و دسترسی به منابع اطلاعاتی ناب دانست.

با وجود اینترنت و افزایش روز افزون دانش مشتریان؛

آیا سیستم‌ فروش سازمانتان برای مواجه‌شدن با این‌چنین مشتریان باهوش و خردمندی آماده است ؟

آیا فروش سازمانتان، با تغییرات شرایط بازار داخلی، خود را تطبیق داده است؟

آیا نباید از فروش سنتی و فروش کلاسیک به نسل‌ بعدی سیستم‌ فروش یعنی «فروش حرفه‌ای» برویم؟

هدف

آشناسازی مدیران و کارشناسان فروش و کلیه افراد سازمانی مرتبط با تکنیک‌های پیشرفته مدیریت فروش و استراتژی های خاص در بازارهای پر رقابت امروز

محتوای دوره

  • تکنولوژی فکر
  • هدف گذاری فروش
  • پنج اصل مهم درهدف گذاری
  • Smartest
  • نقاط مشترک فروش و هیپنوتیزم
  • شناخت و آنالیز ۴گانه
  • عناصربنیادی فروش
  • تعریف مغز قدیم، جدید و سفید
  • FMRI
  • روش های جذب ازطریق ضمیر ناخودآگاه
  • انرژی یک فروشنده برای هیپنوتیزم مشتری
  • تکنیک ها و فرمولهای نوین فروش
  • حیله های حمله و عقب نشینی(ASAP, S4 , SOBAT)
  • بهره گیری از متدولوژی کاربردی(R.A.F.L.C , SANDLER , SPIN , SNAP)
  • تیپ شناسی و رفتار شناسی در قالب (DISC , NLP , ERIC BERNE)
  • موفقیت در عقد قرارداد و تفاهم نامه

گواهینامه

ارائه گواهی نامه معتبر از موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران

مورد تأیید وزارت علوم

هزینه

هزینه شرکت در دوره مورد نظر مبلغ ۷۲۰،۰۰۰ تومان می باشد.

تاریخ و زمان برگزاری

۲۰ساعت در ۵ روز(پنج شنبه ها از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۷:۳۰) شروع از ۱۹ دی ماه ۱۳۹۸


تلفن های مشاوره:
 ۲۲۰۵۷۲۵۱ و ۲۲۰۵۷۲۱۹

محتوای دوره

  • تکنولوژی فکر
  • هدف گذاری فروش
  • پنج اصل مهم درهدف گذاری
  • Smartest
  • نقاط مشترک فروش و هیپنوتیزم
  • شناخت و آنالیز ۴گانه
  • عناصربنیادی فروش
  • تعریف مغز قدیم، جدید و سفید
  • FMRI
  • روش های جذب ازطریق ضمیر ناخودآگاه
  • انرژی یک فروشنده برای هیپنوتیزم مشتری
  • تکنیک ها و فرمولهای نوین فروش
  • حیله های حمله و عقب نشینی(ASAP, S4 , SOBAT)
  • بهره گیری از متدولوژی کاربردی(R.A.F.L.C , SANDLER , SPIN , SNAP)
  • تیپ شناسی و رفتار شناسی در قالب (DISC , NLP , ERIC BERNE)
  • موفقیت در عقد قرارداد و تفاهم نامه

گواهینامه

ارائه گواهی نامه معتبر از موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران

مورد تأیید وزارت علوم

 

هزینه

هزینه شرکت در دوره مورد نظر مبلغ ۷۲۰،۰۰۰ تومان می باشد.

 

تاریخ و زمان برگزاری

۲۰ساعت در ۵ روز(پنج شنبه ها از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۷:۳۰) شروع از ۱۹ دی ماه ۱۳۹۸


تلفن های مشاوره:
 ۲۲۰۵۷۲۵۱ و ۲۲۰۵۷۲۱۹