امروزه، برند به مهم‌ترین و با ارزش‌ترین دارایی شرکت‌ها و به وجه تمایز اصلی آنها از رقبا تبدیل شده است. هر شرکتی که بتواند برند قدرتمندی را خلق کند، در طول زمان هم در بازار رقابتی باقی می‌ماند، هم سهم بالاتری از بازار نسبت به رقبا به دست می‌آورد و هم حاشیه سود بیشتری خواهد داشت. برای بهره‌مندی از مزایای برند باید با رمز و راز خلق و مدیریت آن آشنا باشیم. این دوره برای آشنایی شما با رمز و راز خلق برند قوی ، حفظ و افزایش قدرت برند در طول زمان برگزار خواهد شد.

هدف

ارائه راهکارها برای ایجاد بازارهای مصرف داخلی و خارجی و رقابت در این بازارها

محتوای دوره

  • مدیریت برند چیست و چه وظایفی را شامل می‌شود؟
  • زمینه‌ها و شرایط لازم برای خلق یک برند موفق و نقش مدیریت تجربیات مشتری و برندینگ داخلی در خلق یک برند موفق چیست؟
  • برند چیست و چه اجزایی دارد؟
  • هویت بصری برند چیست و چه نکاتی را در طراحی آن باید رعایت کنیم؟
  • چگونه می‌توانیم برندمان را از برند رقبا متمایز کنیم؟
  • یک برند قدرتمند چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توانیم این ویژگی‌ها را در برندمان ایجاد و تقویت کنیم؟
  • چگونه می‌توانیم قدرت برندمان را در طول زمان حفظ کنیم و حتی افزایش دهیم؟
  • مفهوم توسعه و معماری برند چیست و چگونه مدیریت می‌شود؟
  • اگر برندمان پیر شده است چگونه می‌توانیم آن را جوان و احیا کنیم؟
  • چه اشتباهاتی برندمان را ضعیف می‌کند و نباید مرتکب شویم؟

گواهینامه

ارائه گواهی نامه معتبر از موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران

مورد تأیید وزارت علوم

هزینه

هزینه شرکت در دوره مورد نظر مبلغ ۷۲۰,۰۰۰ تومان می باشد.

تاریخ و زمان برگزاری

۲۴ ساعت در ۶ روز (جمعه ها از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰) شروع از ۶ بهمن ماه ۱۳۹۷

تلفن های مشاوره: ۲۲۰۵۷۲۵۱ و ۲۲۰۵۷۲۱۹

محتوای دوره

  • مدیریت برند چیست و چه وظایفی را شامل می‌شود؟
  • زمینه‌ها و شرایط لازم برای خلق یک برند موفق و نقش مدیریت تجربیات مشتری و برندینگ داخلی در خلق یک برند موفق چیست؟
  • برند چیست و چه اجزایی دارد؟
  • هویت بصری برند چیست و چه نکاتی را در طراحی آن باید رعایت کنیم؟
  • چگونه می‌توانیم برندمان را از برند رقبا متمایز کنیم؟
  • یک برند قدرتمند چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توانیم این ویژگی‌ها را در برندمان ایجاد و تقویت کنیم؟
  • چگونه می‌توانیم قدرت برندمان را در طول زمان حفظ کنیم و حتی افزایش دهیم؟
  • مفهوم توسعه و معماری برند چیست و چگونه مدیریت می‌شود؟
  • اگر برندمان پیر شده است چگونه می‌توانیم آن را جوان و احیا کنیم؟
  • چه اشتباهاتی برندمان را ضعیف می‌کند و نباید مرتکب شویم؟

گواهینامه

ارائه گواهی نامه معتبر از موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران

مورد تأیید وزارت علوم

 

هزینه

هزینه شرکت در دوره مورد نظر مبلغ ۷۲۰,۰۰۰ تومان می باشد.

 

تاریخ و زمان برگزاری

۲۴ ساعت در ۶ روز (جمعه ها از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰) شروع از ۶ بهمن ماه ۱۳۹۷

تلفن های مشاوره: ۲۲۰۵۷۲۵۱ و ۲۲۰۵۷۲۱۹