ثبت نام دوره

دوره های در حال ثبت نام

ثبت‌نام این دوره‌ها هم اکنون در حال انجام است و متقاضیان می‌توانند بر اساس علایق و نیازهای خود هر یک از دوره‌های کوتاه مدت زیر را انتخاب کنند. با کلیک کردن بر روی هر یک از دوره‌های زیر می تونید اطلاعات مربوط به آن را مطالعه فرمایید:

دوره مهندسی فروش و بازاریابی

امروزه تفکر فروش در ایران از حالت سنتی خارج‌شده و دارای روند رو به رشد زیادی است. دلایل آن را می توان افزایش خرد جمعی، ارتقاء سطح علمی خریداران، شناخت و دسترسی به منابع اطلاعاتی ناب دانست.

با وجود اینترنت و افزایش روز افزون دانش مشتریان؛

آیا سیستم‌ فروش سازمانتان برای مواجه‌شدن با این‌چنین مشتریان باهوش و خردمندی آماده است ؟

آیا فروش سازمانتان، با تغییرات شرایط بازار داخلی، خود را تطبیق داده است؟

آیا نباید از فروش سنتی و فروش کلاسیک به نسل‌ بعدی سیستم‌ فروش یعنی «فروش حرفه‌ای» برویم؟

محتوای دوره:

  • مبانی و مفاهیم مهندسی فروش

    • مدلسازی در مهندسی فروش، روند ، فرایند ، فرمولِ فروش و پیش بینی آن

    صلاحیت فنی

    • دانش محصول ، دانش بازار ، دانش مشتری به همراه تعریف پروژه

    روانشناسی فروش

    • مخاطب شناسی، موقعیت شناسی. (با ارائه ی مثال و تمرین در کلاس)

    مهارتهای ارتباطی

    • مهارت گوش دادن، برانگیختن کنجکاوی ، کسب اعتماد ، همانندسازی رفتاری (کلامی و غیرکلامی) به همراه تمرین

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر کلیک نمایید

دوره کارگاهی فروش حرفه ای

دیگر سالهاست زمان آن گذشته که در دفتر کار خود بنشینید تا مشتری به سراغ شما بیاید . در بازار پر رقابت امروز که حتی مشاغلی که محصولشان در گروه مصارف روزانه قرار می گرفت و متقاضی روزگاری مجبور بود در صف های طولانی آنها نوبت بگیرد هم به فکر راه هایی برای جذب مشتری هستند .

هم اکنون چاره ای نیست جز مجهز شدن به توانمندی های بازاریابی و فروش و اگر دقت کرده باشید و یا سری به نیازمندیها زده باشید شرکت ها و موسسات، بیش از هر نیروی کار دیگری به دنبال فروشنده و بازاریاب هستند .

محتوای دوره:

  • ترفندهای داستان سرایی و شوخ طبعی برای جذب مشتری

  • چگونه خود و شرکتان را بصورت حرفه ای معرفی کنید؟

  • آموزش فن بیان و مهارت های گفتگوی موثر در فروش

  • آشنایی با ترفندهای پی بردن به دروغ گفتن مخاطب

  • روش های متقاعدسازی مشتری ( تبدیل نه به بله )

  • پیدا کردن PAIN و مشکلات مشتری و تجویز راه حل

  • راه های نفوذ و تاثیر در رفتار مصرف کننده

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.

 

دوره مهارتهای مذاکره در کسب و کار

روند حرکتی مشاغل ایران در حال تغییر و دگرگونی است و مدیران، امروز برای رویارویی موثر با چالش های جدید بایستی به قابلیت ها و توانایی های تازه ای مجهز گردند. این دوره آموزشی به یکی از مهارت های مورد نیاز آنها در محیط کنونی و پیش رویشان یعنی مهارت فنون مذاکره می پردازد. آشنایی کارکنان با فنون مذاکره نه یک انتخاب بلکه به یک امر حیاتی تبدیل شده است. مسئولین در هر سطحی بطور روزانه در حال مذاکره با مشتریان ، جذب آنها ، ارائه خدمت جدید یا وصول مطالبات معوق و… هستند.

محتوای دوره:

  • چرا آموختن مهارت مذاکره ، امری ضروری برای ادامه حیات شده است ؟

  • تعریف مذاکره

  • محل مذاکره کننده کجاست ؟

  • ۱۵ مقدمه که باید قبل از حضور در مذاکره بیاموزیم

  • چهار شخصیت اصلی طرف های مذاکره و نحوه تعامل با هر کدام

  • شش اهرم معجزه گر در مذاکره

  • چه وقت مذاکره نکنیم ؟

  • آشنایی با دو مدل مذاکراتی توزیعی و همگرا

  • چهار پیش نیاز قبل از هر درخواست

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره کلیک نمایید.

دوره personal selling

در هر کسب‌و کار یا هر سازمانی، تمام کسانی که با امر بازاریابی و فروش در ارتباطند، باید بدانند که با یکی از پر‌چالش‌ترین شغل‌های جهان مواجه هستند لذا باید در پی افزایش مهارت‌ ، برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، هدایت و کنترل نیروهای فروش خویش باشند تا بتوانند در بازار رقابتی امروز، پرسودترین و بهترین نتیجه را عاید سازمان خود کنند. از طرفی دیگر بسیاری از کارآفرینان، علیرغم داشتن ایده‌های نوین و شایستگی‌های بسیار، به دلیل عدم موفقیت در جذب و نگهداری مشتری در به فروش رساندن محصولات و خدمات خود با شکست مواجه می‌شوند که این امر ضرورت آشنایی آنان با فنون و مهارت‌های بازاریابی و فروش را دو چندان می‌کند

محتوای دوره:

  • تاثیر فروشنده بر فرایند خرید مشتری

  • چگونه بهتر از بقیه بفروشیم؟

  • استفاده از NLP در فروش

  • چگونه بهتر لباس بپوشیم که بهتر بفروشیم؟

  • روان شناسی رنگ ها

  • ارتباطات  موثر با مشتری

  • مدیریت استرس و EQ

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره کلیک نمایید.

دوره زبان بدن و چهره شناسی

بیش از ۹۰‌درصد آنچه شما به طرف مقابل‌تان انتقال می‌دهید از طریق حرکات غیرکلامی و به عبارتی زبان بدنی شماست و تنها حدود ۱۰ درصد منظور شما از طریق گفتار و کلام‌تان منتقل می‌شود. زبان بدن می‌تواند گویای وضعیت درونی فرد باشد.زبان بدن می‌تواند به‌خوبی احساسی را انتقال داده یا معنای کلامی را تغییر دهد. هرگز اظهار دوستی و علاقه فردی درحالی‌که اخم کرده و ترشرویی نشان می‌دهد، قابل‌قبول نیست، پس باید یاد گرفت چگونه زبان بدن را در زندگی روزمره وارد کرد. شاید برای اکثر ما مصداق ارتباط برقرار کردن؛ گفتار و به عبارتی حرف زدن باشد ولی باید بدانید بیشتر ارتباط بین افراد از طریق زبان بدن است.

محتوای دوره:

  • زبان بدن : راز ۲ میلیون ساله بشریت

  • تاریخجه زبان بدن

  • حس ششم: واقعیت یا اشتباه؟

  •   NLP و ارتباط آن با زبان بدن

  • گفتگوهای غیر کلامی

  • رابطه لایه های مغز با بدن

  • تفاوتهای زنان با مردان در زبان بدن

  •   پنج جزء در خواندن زبان بدن

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره کلیک نمایید.

‪Google+‬‏